Z naszej szkoły uczestniczyli w nim: Karolina Moczyńska, Zosia Kozłowska i Kuba Dzik.
Celem było omówienie planów dotyczących dyskoteki, która odbędzie się trzeciego lutego 2017r. w godz. 18:30 – 21:30 (szacowana liczba uczestników to 150os.)
- Na spotkaniu została podjęta decyzja o współpracy trzech szkół, tj, Startowej, Astronautów i Bachmackiej.
- Zdecydowaliśmy, że każda ze szkół jest za coś odpowiedzialna w tym:
STARTOWA – za wybranie „Dj-a” spośród uczniów swojej szkoły i stworzenie playlisty muzycznej (międzyszkolnej), zapewnienie nagłośnienia, talerzyków i kubeczków na poczęstunek.
ASTRONAUTÓW – za poczęstunek (ciasta, kanapki itd. Itp.)
BACHMACKA – za napoje
- Dostaliśmy zapewnienie, że z każdej ze szkół odwiedzających przyjdzie co najmniej dwóch nauczycieli do pomocy.
- Zarówno przed imprezą, jak i po, niezbędna będzie pomoc przy przygotowaniu i sprzątaniu, dlatego z każdej ze szkoły potrzebni będą chętni, którzy przyjdą odpowiednio wcześniej – 17:30 i zostaną, aby pomóc – po 21:30 (3 osoby przed i cztery po imprezie z każdej ze szkół).
- Podjęliśmy decyzję, że bilety na dyskotekę będą bezpłatne, aby frekwencja była jak najwyższa, jednak przy wejściu będzie postawiony słoik lub skarbonka, z której dochód zostanie przeznaczony na akcję w Syrii. Ogłoszenie o akcji zostanie wysłane do szkół.
- Na dyskotekę będą rozdawane zaproszenia imienne. Za projekt są odpowiedzialni uczniowie Bachmackiej (do 20.01.2016). Zaproszenia będą rozdawane w szkołach przez trzy mieszane zespoły – z każdej szkoły osoba reprezentująca. Termin – 27.01.2016 r. o godzinie 9:00
- Impreza nie jest tematyczna, jednak chcielibyśmy, aby uczestnicy byli ubrani ‘smart casual’.
- Do podjęcia została decyzja czy potrzebujemy listę uczestników imprezy ze szkół odwiedzających, wraz z numerem legitymacji szkolnej.
Następne spotkanie odbędzie się 7.03.2016 (wtorek) u nas w szkole, o godzinie 9:00.
Tematem będą rozgrywki sportowe.